vineri, 25 decembrie 2009

scrisoare de craciun

Trecand peste toate fazele cu lumina, bucuria, implinirile cei dragi si alte chestii standard...
Eu nu am de gand sa urez asa ceva. Nu intra lumina in casa omului ca vreau eu asta, si nici nu au oamenii impliniri pentru ca le-am urat eu.

Ce pot eu sa fac insa este sa le transmit tuturor celor care merita (se stiu ei care sunt :) ) ca ii iubesc, ca imi pasa de ei (chiar daca unora li se pare uneori ca nu e asa), ca vreau sa-i am aproape cat mai mult posibil, ca imi cer iertare pentru toate momentele in care i-am suparat, ca nu ii voi refuza niciodata atunci cand voi putea sa-i ajut cu ceva.
Si pot sa promit ca ma voi stradui ca, in masura in care va depinde de mine, sa fac ca anul care urmeaza sa fie pentru ei un pic mai fericit :)

scriu asta acum pentru toti cei pe care ii iubesc
pentru toti cei care tin la mine
pentru cei carora chiar le pasa de cartea mea
pentru cei in al caror suflet se ascunde inca un copil
pentru cei care se bucura cand vad brazi, zapada si gheata pentru patinat
pentru cei care apreciaza un vin bun
pentru cei care atunci cand descopera o carte faina, o recomanda si altora (si in primul rand mie! :P)
pentru cei care nu rad atunci cand afla de colectia mea de dragoni si jucarii
pentru cei care au imaginatie si le place sa o foloseasca
pentru cei care se bucura la fel de mult si de un festival metal, si de un concert de muzica clasica
pentru cei carora istoria nu li se pare inutila
pentru cei curiosi, care, chiar daca nu stiu multe, vor sa afle
pentru cei care inca mai iubesc Romania
pentru cei stiu sa vada in viata si lucrurile frumoase
pentru cei care nu si-au pierdut inca sperantele
pentru cei care nu fug de greutati, ci le accepta ca pe o provocare
(as mai adauga simpatie si pentru cei care se bucura ca a scapat Romania de Tzopaila ala prostanac, da cred ca mi-as lua niste injuraturi pentru asta asa ca mai bine tac :)) - sa lasam totusi politica departe de blogul asta )

si nu, nu trebuie sa indepliniti toate conditiile simultan ca sa meritati atentia mea, stati linistiti :P Lol.

Sarbari fericite, copii!!
Si vacanta placuta, atata cat e.

Un comentariu:

  1. Si totusi mai exista oameni in Romania care vad in sarbatoarea de Craciun mai mult decat mancare si bautura. Shocking and yet... pleasant :)

    RăspundețiȘtergere