sâmbătă, 26 decembrie 2009

Inoke


Da, am dat-o-n bara nasol de tot cu hartia. Nu se vad culorile normal pe ea...Si e ceva foarte gresit la maini, desi am innebunit de cate ori le-am redesenat. Erau si mai groaznice initial :(. Dar asta e cand desenezi din minte.
Si nu mai pot sa colorez sau sa pictez ca aproape sigur o stric. Mai bine las asa, ce lipseste, completati voi cu imaginatia si asta e.
Nici nu se vede chiar ca lumea in poza. Lumina aiurea, hartia un pic curbata, erori de lentila, etc.
Important e ca trasaturile fetei au iesit exact asa cum trebuia. Iar data viitoare o fac pe hartie normala, si o fac intreaga. Inoke pur si simplu nu e completa daca nu i se vad si hainele :)
Am postat asta mai mult ca sa stiti ca nu am pierdut vremea craciunul asta, pentru ca n-o cunoasteti pe Inoke si ar trebui sa aveti ceva rabdare ca sa ajungeti sa faceti cunostinta cu ea, pentru ca nu apare decat in partea a doua. Dar e unul din personajele mele preferate, si de asemenea unul din cele mai importante. Seamana putin cred cu Emilie Autumn :P . Anyway, asta e Inoke la inceput, cand era inca fericita. O s-o vedeti si in epoci mai sumbre.
In urmatorul desen (care dumnezeu stie cand va aparea) Dorian Gray. Adica Ben Barnes. Adica Zygon. Totuna :P, pentru ca, in mod inexplicabil, arata exact la fel.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu