joi, 31 decembrie 2009

a mai trecut unul....


A mai trecut un an.
Iar eu imi fac din nou, ca de obicei, bilantul.
Ei bine, de data asta, bilantul e suprinzator. :) 2009 a fost un an bun, mai ales venit dupa o serie de vreo trei ani ingrozitori. Ce am realizat anul asta? Pai am realizat trei chestii foarte foarte importante pentru mine.
1) am ajuns in Finlanda. Asta nu e o realizare personala, nu am muncit eu banii aia cu care am fost acolo, dar este totusi unul din lucrurile la care visam de muulta vreme, si evident, nu ma asteptam sa se poata intampla atat de usor si de repede.
Pe langa sentimentul de dream come true, am trait niste chestii foarte deosebite acolo. Incepand de la primele momente in care m-au tinut vreo jumatate de ora la granita ca nu erau in stare sa-mi descifreze buletinul (imi expirase pasaportul si nu m-am obosit sa-mi fac altul, :))how smart of me) sau in care m-am trezit singura in centru in fata garii fara sa am mare idee incotro s-o apuc sau cum sa dau de Laura pentru ca nu imi mergea telefonul (no roaming din cauza unui idiot de operator de la vodafone :)) )
da, eram pierduta in spatiu, si totusi extraordinar de happy si ma invarteam cu un zambet idiot pe fata pe acolo prin centru spunandu-mi incontinuu "omg, i'm in finland, nu-mi vine sa cred!!"
Si apoi concertul Emilie Autumn, si vantul naprasnic de pe Suomenlinna, si facultatea din Turku, si somonul afumat si oamenii aia atat de frumosi peste tot in jurul meu...
2) am scapat de Wanda.
O sa radeti probabil, dar asta e una din marile realizari ale vietii mele. Nu stiti (sau poate da:P?) in ce hal m-a innebunit de cap femeia aia cu materia ei cu tot si cat le-am urat pe ambele.
Razboiul cu matematica s-a sfarsit insa intr-un mod foarte interesant, iar despre asta o sa mai scriu o data, neaparat.
Ei bine, dupa ce treci de niste chestii atat de dificile si scarboase ca mate 1 si 2, in momentul ala stii ca poti sa treci orice examen. Si simti ca ti s-a ridicat o piatra de pe umeri, ca a taiat cineva lantul cu care erai legat de ancora care te tragea la fund si ca de acum te poti ridica la suprafata si poti sa traiesti din nou.
Exagerez? Intrebati-i pe cei care mai au restante la mate:P
3) the puzzle is finally almost complete.
Anul asta s-a intamplat un lucru pe care sincer il astept de ani de zile. Bineinteles, are legatura cu cartea, ati ghicit asta deja, nu ?:))
Da, am scris anul asta 3 capitole si doua jumatati. Chiar daca pare putin, daca stam sa ne gandim in cat timp am facut asta (cam doua luni), este o realizare mare. Mai ales ca respectivele capitole erau cam cele mai dificile si cele mai lungi de pana acum.
Puzzle-ul este aproape complet, iar restul pieselor care mai lipsesc apar din mers.
De acum incolo, este strict o problema de timp.
Intru in 2010 intr-o stare foarte ciudata, un fel de labilitate psihica cred, cu moralul cand optimist, cand total la pamant, dar totusi cu ceva sperante.
Daca anul asta a putut fi mai bun decat ultimele dezastre, cine stie ce poate aduce urmatorul...:)
La multi ani tuturor! *hugs*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu