sâmbătă, 22 ianuarie 2011

In the Lake

Prima creatie pe 2011 este lacustra.
Este probabil si prima dintr-o serie de mai multe lucrari cu tema acvatica, pentru ca imi place apa, spectrul de culori care imi inspira apa e suficient de larg ca sa pot face destule si mai am pietre in nuante acvatice care abia asteapta sa-si gaseasca un rost.:)
Este si prima data cand pun o asa-zisa semnatura pe poze si am sa fac o regula din asta. Daca tineti neaparat sa stiti de unde vine Alta, aflati ca asa am numit eu capitala Atlantidei... in carte...:P Restul povestii cu numele e mai lung si irelevant.




Si nu stiu cum se face ca tot ajunge asa des Emilie la mine pe blog, in detrimentul atator altora :)) e a treia oara deja. Dar nah, asta e cantec lacustru :) Potrivit cu sideful bleu si cu cele o mie de lacuri deghizate in balti existente la aceasta ora in Bucuresti :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu