vineri, 16 aprilie 2010

tac si sap


[postare automotivationala]

Eu tac si sap.
Voi nu stiti asta, pentru ca toata ziua vorbesc si ma ocup cu chestiile normale cu care se ocupa toata lumea. Plus inca ceva, da, dar voi de fapt nu stiti, aveti o vaga idee ce e acel ceva.
I have my masterplan to conquer the world. Si noaptea lucrez la el.
Noaptea eu tac si sap tunele. Prin intuneric, prin noroaie. Sunt tunele fara luminite la capat, pentru ca eu le creez pe parcurs. La final, eu le voi crea si capatul. Eu voi aprinde lumina.
Unul din ele duce departe de tot, in Wonderland. Locul ala care credeti voi ca nu exista.
Celalalt tunel duce si el tot departe...
Si intr-o zi o sa se trezeasca astia cu mine iesind la suprafata in celalalt capat al lumii...si o sa se intrebe intrigati cum naiba am putut sa fac de am ajuns acolo :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu