sâmbătă, 10 aprilie 2010

din vidul interdimensional



De acum incolo nu mai vreau sa blochez evenimentele in ganduri si in griji.
Lucrurile nu se intampla atunci cand iti faci griji si incerci sa le prevezi, ci atunci cand le lasi sa se miste incotro vor si e nevoie.


Puteti sa zambiti sau sa radeti cat vreti de aceasta constatare filozofica a mea. Da, mi-a luat ceva timp sa descopar asta. Ca si multe alte lucruri, era ceva ce stiam teoretic, dar nu intelegeam cu adevarat. Sunt multe chestii din astea pe care le stiu teoretic dar pe care le simt brusc si incep sa percep cu adevarat fenomenul dintr-un moment anume, cu cine stie ce ocazie.
Ma impresioneaza cumva puternic formularea asta, de a bloca ceva in ganduri :)

Si a trebuit sa postez aici desenul asta, vechi de ...wow, zece ani :). Am scris pe spatele lui, iulie 2000. M-am distrat pictandu-l la Constanta, inspirata de un melc spart.
Asta este al treilea ochi al meu privind in vidul interdimensional :P

LE:nu stiu ce e cu scannerul, culorile sunt in realitate mult mai intense decat se vad aici...:(

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu