miercuri, 30 iunie 2010

inima rece



As vrea uneori sa pot sa-mi scot inima din piept.
In fanteziile cele mai negre as cioparti-o pe toata, as sfasia-o, as face-o bucati; s-o vad teapana si rece; neutralizata, incapabila sa mai produca dezastre; mda, whatever…
Dupa sfasierea finala as vrea sa o inlocuiesc cu un implant borg care sa functioneze mai bine. Sa pot sa iubesc pe cine vreau, pe cine consider ca trebuie si merita, nu pe cine se nimereste prin nu stiu ce mister absurd. Sa nu mai aiba dorinte si nevoi tampite. Sa nu o mai ia razna si sa ma scoata din functiune in cele mai nepotrivite momente. Sa nu mai sufar eu si sa nu mai sufere nici altii. Din pacate asa ceva nu se poate…

Vreau sa scap de ea. Pentru ca e cruda, egoista, nemiloasa, absurda, aberanta si irationala. Pentru ca imi complica viata si ma impiedic in ea.
Donez inima.
Cu toate defectele astea, poate pare sa nu fie de calitate. Si cine stie, probabil chiar nu e. Dar daca e cineva slab care are nevoie sa devina mai puternic, mai energic, mai independent si sa nu se mai lase calcat in picioare si folosit de altii, my heart might be just what he needs. I’m done with it.
Eu am nevoie de una toleranta si permisiva, flexibila si docila. Una care sa nu aiba o viata si o vointa proprie si sa mi se supuna mie. Una mai superficiala, care sa treaca usor peste vina, remuscari si regrete. De unde fac rost de asa ceva ?
Si daca nu as avea de unde si nu as avea cum, exista vreun fel de operatie pe care sa pot sa o fac ca sa o modific asa cum vreau eu…? Oare asa ceva se poate?

PS: am luat-o cumva pe campii? din nou...?
neaah, nu va faceti griji pentru mine. doar am inotat si prin mocirle mai nasoale, nu-i asa?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu