vineri, 22 ianuarie 2010

skawng!



asta e ora la care ma pauca somnul. M-am apucat sa scriu, asteptand sa ma mai trezesc un pic sa mai invat ceva.
Starea de spirit este reflectata 100% de desenul de mai sus, bineinteles.
Maschinedynamik is the new Mathe 2. Noroc ca Dragomirescu nu-i Wanda...
Nu mai suport, imi crapa creierul din nou. Memoria mea refuza sa mai functioneze.
Nu stiu cum dumnezeu o sa imi pot aduce aminte maine ce am invatat, in ordinea in care trebuie si fara sa incurc.
Nu inteleg de ce trebuie sa am o materie ca asta URIASA inghesuita intr-un singur semestru, si alte 7 materii diferite in care invatam aceleasi 5 lucruri iar si iar. Ce time managementu naibii si eficientizarea procesului de invatamant mai e si asta.
Dar nu, daca ajungem la "procesul de invatamant", deja e grav. Mai bine ma opresc aici.

Maine vreau flacara violeta sa ne ajute si s-avem noroc de subiecte, vreau sa reusesc sa ma trezesc la timp si cu somnul facut, sa nu ajung la scoala daramata toata ca un zombi si cu fierea-n gat.

Inca 7 examene dupa asta. Inca 21 de zile de sesiune.
Stau si astept sa treaca timpul.




PS:

skawng = idiot. In Na'vi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu