luni, 30 noiembrie 2009

timpi morti

Si uite ca apar din nou dupa alte secole de uitare.

Vai ce urasc timpii astia morti.
Zilele in care am o gramada de chestii de facut (ma refer evident la chestii naspa si neinteresante pentru facultate) dar nici una nu e urgenta.
Daca ceva e naspa si nu e urgent, pur si simplu nu pot sa-l fac. Dar nu pot nici sa folosesc timpul ca lumea (adica scriind sau desenand, lol) asa ca stau cu caietele in fata, uitandu-ma la ele, convingandu-ma sa ma apuc de treaba si degeaba.
Ajung in final sa ma ocup de ferma sau sa citesc. Ceea ce e bine intr-un fel, dar totusi...nu cel mai eficient mod de a folosi timpul :(

As spune ca ma aflu in cautarea timpului pierdut, dar cum nu l-am citit pe proust (si sincer nici nu am de gand s-o fac in viitorul apropiat, nu imi trezeste absolut nici un interes) nu stiu exact ce s-ar putea intelege prin "a cauta timp pierdut":(

Eu inteleg prin asta identificarea blestematilor astora de timpi si eliminarea lor.
Si-mi spun descurajata in gand : "yeah, good luck with that...:"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu